FAQ

Czym różnią się typy spotkań?

Są cztery typy spotkań:

  1. Standardowe spotkanie
  2. Konsultacja
  3. Spotkanie grupowe
  4. Grupowa prezentacja
  5. Spotkanie stacjonarne

Pierwsze trzy typy są stosunkowo podobne, tworzą spotkania, w których każdy z uczestników:

  • może zabrać głos
  • udostępnić obraz z kamerki
  • udostępnić ekran

Główna różnica polega na tym, że konsultacja wymaga wcześniejszej rezerwacji terminu, dzięki czemu w danym czasie możliwe będzie dołączenie tylko jednego uczestnika i konsultant będzie w stanie poświęcić mu całą uwagę, dodatkowo są one wydoczne na profilu firmy. Do standardowych spotkań może dołączyć więcej osób, jednak należy uczestnikom wysłać link do spotkania, zalecany limit uczestników to 35 osób.

Spotkania typu grupowa prezentacja są inne niż pozostałe trzy. Tutaj prezenter udostępnia obraz z kamerki lub ekranu uczestnikom, którzy nie mają możliwości udostępniać swojego obrazu czy dzwięku, dzieki czemu możliwe jest jednoczesne uczestnictwo dużo większej liczby osób.

Spotkanie grupowe jest pozwala obsługiwać prezentację z możliwością udostępniania ekranu, głosu jednak liczba uczestników jest ograniczona.

Spotkanie stacjonarne nie odbywa się przez internet a w fizycznym miejscu, które ejst przygotowane przez organizatorów i gdzie trzeba udać się osobiście.

 

Szczegółowe porównanie typów spotkań:

  Standardowe spotkanie Konsultacja Spotkanie grupowe Prezentacja grupowa Spotkanie stacjonarne
Gdzie odbywa się wydarzenie? Spotkanie przez internet Spotkanie przez internet Spotkanie przez internet Prezentacja przez internet W fizycznym miejscu
Widoczne w sekcji Spotkania doradcze firmy? Nie Tak Nie Nie Nie
Widoczne w sekcji Spotkania grupowe online? Nie Nie Tak Tak Nie
Wymagana wcześniejsza rezerwacja? Nie Tak Nie Nie Tak
Uczestnik może zabrać głos lub udostępnić ekran? Tak Tak Tak Nie Nie
Jaki jest zalecany limit uczestników? 35-70 35-70 35-70 bez limitu ograniczony wielkością sali

Największe Targi Studenckie Programów Menadżerskich w Polsce

© 2020 Graduate Programme Day

Projekt i wykonanie: Agencja marketingowa Warszawa | Przetwarzanie danych osobowych